هنر و دانش

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ

بهترین نرم افزار کتابخوان اندرویدی

امروزه بسیاری از کتابها بصورت دیجیتالی عرضه شده اند و شما می توانید آنها را از اینترنت دانلود کرده و بر روی موبایل و تبلت و... مطالعه نمایید. برای این کار نرم افزارهای زیادی نیز طراحی شده است که در اینجا یک نمونه برای ابزارهای اندرویدی معرفی میکنیم.

 دوستانی که به خواندن کتابهای دیجیتالی علاقه دارید امروز براتون یکی از بهترین نرم افزارهای کتابخوان رو برای دانلود میذارم. نرم افزار FBReader که امتیاز 4.6 در مارکت گوگل کسب کرده که امتیاز بسیار بالایی محسوب میشه و قابلیت خواندن بسیاری از فرمتها و بخصوص فرمت PDF رو داراست.

همچنین از نظر سهولت استفاده محشره و فاقد تبلیغات هست. به دلیل حجم پایین سرعت اون بسیار بالاست و حتی روی گوشی و تبلتهای ضعیف هم براحتی بالا میاد.

و اما تعدادی از قابلیتهای این نرم افزار؛

چندین کتاب رو در حافظه خودش نگه میداره و هربار که کتاب مورد نظر رو باز کنید از همون جایی که آخرین بار خواندید براتون باز میکنه. با یک اشاره یا کلیک به سمت راست یا چپ صفحه جلو و عقب میره. دارای تنظیم نور تا حد بسیار پایین که شبها برای خواندن چشمها اذیت نشه. دارای حالت مخصوص شب که با نگاتیو کردن صفحه نوشته ها پرنور میشه و بقیه صفحه تاریک. و چندین امکان مفید دیگه...

برای فایلهای PDF باید پلاگین اون نصب بشه . اولین بار که بخواهید فایل رو باز کنید ازتون میپرسه و شما اوکی میکنید و خودش اتوماتیک پلاگین رو دانلود و نصب میکنه. 

دریافت
حجم: 5.87 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی