هنر و دانش

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

درمان گلو درد

اگر در اثر سرماخوردگی دچار گلودرد چرکی شده اید و مرتب سرفه میکنید و گلویتان خلط می آورد، بجای استفاده از داروهای شیمیایی میتوانید از یک داروی طبیعی استفاده نمایید که اثری فوق العاده سریع و بدون عوارض جانبی داشته و حتی برای بدن مفید نیز هست.این داروی شگفت انگیز بسیار ارزان و در دسترس است و همه شما آنرا می شناسید. نام آن "سرکه" است.
سرکه حلال بسیار عالی برای چربیهاست.  و عفونت گلو نیز از چربی تشکیل شده است. چربیها نقش عمده ای در تشدید عفونت گلو بازی میکنند. وقتی خوراکی چرب از دهان وارد گلو می شود ذرات چربی را سر راه خود باقی میگذارد که در میان تارهای صوتی شما محبوس شده و با توجه به محیط مساعد و پرباکتری بدن پس از گذشت چند ساعت تولید خلط و عفونت میکنند. که در نهایت به صورت سرفه و گلو درد و گرفتگی صدا خود را نشان میدهد.
حال اگر شما به رژیم خاصی پایبند نیستید و مرتباً از مواد چرب و قندی در خوراکیهای روزانه استفاده میکنید، و حتی در هنگام ابتلا به عفونت گلو نیز نمی توانید خود را از خوردن این قبیل خوراکیها بازدارید، می توانید روی سرکه حساب کنید. اگر پس از هر بار تغذیه مقدار کمی سرکه (در حدود 1 قاشق غذا خوری) بخورید اثر آنها را به کلی ازبین میبرد.برخی افراد ممکن است به خوردن سرکه عادت نداشته باشند ،زیرا سرکه خالص بسیار ترش مزه است. این افراد میتوانند آنرا با قاشق چایخوری کم کم بخورند. اما اگر بازهم زیادی ترش بود با افزودن آب آنرا کمی رقیق کنید و همان اندازه که سرکه برمیدارید آب هم اضافه کنید.
خواهید دید که پس از یک یا دو روز استفاده از سرکه گلودرد شما رفع خواهد شد. البته تا پایان دوره نقاهت احتمال دارد عفونت گلو مجدداً تشکیل شود که در این صورت درمان با سرکه را ادامه دهید و بیهوده داروی های شیمیایی را وارد خون خود نکنید.
دوستان نظر فراموش نشه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی