هنر و دانش

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

کوییز انگلیسی 42

برای کسانی که با زمان فعل ها مشکل دارند!


she__________ working with an advertising company for the previous five years.

1. was

2. has been

3. had been

4. is


جواب درست کدام است؟

پاسخ در ادامه مطلب


پاسخ درست گزینه "3"


she had been working with an advertising company for the previous five years.

او در 5 سال گذشته با یک شرکت تبلیغاتی کار می کرده است.


I was working

من کار می کردم

I will be working

من کار خواهم کرد

I have been working

من کار کرده ام

I had been working 

من کار می کرده ام


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی