هنر و دانش

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

شعری از ساسان مطهری

گرچه تمام بودنم گمشده در نبودنت 

غرق محال می شوم ، خام دوباره بودنت


چهره ی زیبای تو را نقش خیال می کنم 

باز به خواب خویشتن رسم محال می کنم


حسرت دیدار تو را آهِ دوباره می کشم 

در شب بی ستاره ام تو را ستاره می کشم


کاش دوباره بنگری بر دل زار و خسته ام 

خسته که نه ز عشق تو خرد شدم ، شکسته ام


روز میان خواب من باز غروب می شود 

« اگر بیای از سفر آه چه خوب می شود »


مثل همیشه می روی باز تو از خیال من 

باز تمام می شود آرزوی محال من


نقش تو پاک می شود باز ز خواب می پرم 

حسرت دیدار تو را به کنج سینه می برم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴

نظرات  (۲)

زیباااااااا
نازی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی