هنر و دانش

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ

کوییز انگلیسی 7

جای خالی را پر کنید و یاد بگیرید!


 .__________I have to have this report finished


1. until Friday

2. by Friday

پاسخ در ادامه مطلب

جواب درست:


.I have to have this report finished by Friday

من باید این گزارش را تا جمعه تمام کنم.


وقتی می گوییم ‘by Friday’ به این معنی است که بعد یک زمان مشخص، منتظر رخ دادن نتیجه ای هستیم. که در اینجا مقصود ما "گزارش" است.


اگر از ‘until Friday’ استفاده شود، مفهوم رخ دادن یک نتیجه پس از زمانی مشخص، به خوبی منتقل نمی شود. ‘Until’ معمولا برای نشان دادن پایان یک فعالیت استفاده می شود، به طور مثال ‘I will work until tomorrow’ : من تا فردا کار می کنم.

نظرات  (۱)

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ متین غلامی
به نظر من until در اینجا بهتر از by هست
البته به نظرم on Friday بهترین باشه
پاسخ:
سپاسگزارم
البته در اینجا جمله کمی نامتعارف هست و فکر نکنم چنین جمله ای در زبان انگلیسی متداول باشه
بنظرم این نوع جملات بیشتر در ادبیات استفاده میشه و بسته به شرایط وقوع فعل جوتب هم متفاوته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی